Ο Σάστρε φόρεσε τη φανέλα του Δικεφάλου από το 2022, καταγράφοντας συνολικά 119 συμμετοχές, επτά γκολ, 10 ασίστ και πανηγυρίζοντας την κατάκτηση του πρωταθλήματος Ελλάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ:
«Thank you, Joan! 119 συμμετοχές, επτά γκολ, δέκα ασίστ και ένα πρωτάθλημα Ελλάδας. Από το 2022 μέχρι σήμερα, ο Ζόαν Σάστρε υπηρέτησε τον ΠΑΟΚ, κέρδισε τον σεβασμό όλων και θα είναι πάντα ένας από εμάς. Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου!».










