Ο 25χρονος τερματοφύλακας επιστρέφει στους “ερυθρόλευκους” μετά από δύο χρόνια όπου ήταν στον Ηρακλή με τον οποίο μέτρησε συνολικά 41 εμφανίσεις, καταφέρνοντας τη χρονιά που ολοκληρώθηκε να πάρει το πρωτάθλημα και την άνοδο στην Super League.
Ο Στουρνάρας θα πλαισιώσει τον Τζολάκη και κατά πάσα πιθανότητα μαζί με τον Πόποβιτς θα είναι οι τρεις τερματοφύλακες του Ολυμπιακού για τη νέα περίοδο.










