Ξεχρεώνουν πέντε…

Χανιά | 14 Απριλίου 2016, 18:38

Την ευκαιρία να εκτίσουν τις ποινές τους πέντε ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού θα έχουν στο ματς με τον Ολυμπιακό Β., το οποίο φυσικά δεν θα γίνει ποτέ λόγω της αποχώρησης των Μαγνησίων από το πρωτάθλημα.

Corgress Stagakis

Έτσι οι Βαττής, Σελινιωτάκης, Πότσι, Γιαννίτσης και Τσερκέζος θα εκτίσουν τις ποινές τους και θα “ξεχρεώσουν”, οπότε ο Μπαξεβάνος θα τους έχει στα επόμενα ματς “καθαρούς” από τιμωρίες.  

 

Maladakis
Pneumatikakis_Michalis
GKGoalkeeperAcademy
Votani
Papantonakis Cards
pallas""
Poppies sexy show club

Rabona ad