Η διοίκηση του Ν. Κισσαμικού μάλιστα παρέθεσε τραπέζι στους ιθύνοντες της ομάδας που “μετακομίζει” πλέον επίσημα και βάσει καταστατικού από το Καστέλι στα Χανιά.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Νέου Κισσαμικού εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια προς το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΓΣ Κισσαμικού Χανίων για την ανάληψη των καθηκόντων του, μετά την ολοκλήρωση των πρόσφατων αρχαιρεσιών.
Ευχόμαστε στον πρόεδρο κ. Ανδρέα Ιωάννου, καθώς και στα έμπειρα και καταξιωμένα μέλη της νέας διοίκησης, υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο που αναλαμβάνουν, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και πρόοδο του ιστορικού και μητρικού μας συλλόγου, καθώς και την επαναφορά του στις επαγγελματικές κατηγορίες, εκεί όπου δικαιωματικά ανήκει.
Είμαστε βέβαιοι ότι, μέσα από τη στενή συνεργασία των δύο συλλόγων, θα δημιουργηθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για την ουσιαστική ενίσχυση και ανάπτυξη των τμημάτων υποδομής, προς όφελος των νεαρών αθλητών και του ποδοσφαίρου της περιοχής μας συνολικά.
Καλή και δημιουργική θητεία, με υγεία, όραμα και πολλές επιτυχίες σε όλα τα επίπεδα.




















