Ο λόγος για τον Δημήτρη Μωραϊτάκη, ο οποίος θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ιστορική ομάδα του Γαλατά.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Ο Γ.Σ. Ιδομενέας Γαλατά βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον έτερο αρχηγό της ομάδας μας, Δημήτρη Μωραϊτάκη.
Ένας ποδοσφαιριστής που εδώ και χρόνια αποτελεί σημείο αναφοράς για τον σύλλογό μας, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων. Με το πάθος, την αγωνιστικότητα, τον χαρακτήρα και την ηγετική του παρουσία, συνεχίζει να αποτελεί παράδειγμα για όλους.
Η παρουσία του στην ομάδα δεν συμβολίζει μόνο την εμπειρία, αλλά και τις αξίες που πρεσβεύει ο Ιδομενέας: αφοσίωση, συνέπεια και οικογενειακό πνεύμα.
Δημήτρη, σου ευχόμαστε μια χρονιά γεμάτη υγεία και πολλές επιτυχίες.
Συνεχίζουμε μαζί!




















