Η ενημέρωση της Ρεθυμνιώτικης ομάδας αναφέρει:
Ο Νέος Όμιλος Πετοσφαίρισης Ρεθύμνου ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Δήμητρα Αλεξανδράκη, η οποία θα συνεχίσει να βρίσκεται στο τεχνικό επιτελείο της γυναικείας ομάδας, ως βοηθός προπονητή, στο πλευρό του Νεκτάριου Νικάκη.
Δήλωση Δήμητρας Αλεξανδράκη:
«Με ιδιαίτερη χαρά επανέρχομαι στη γυναικεία ομάδα του Ν.Ο.ΠΕ.Ρ. στη θέση του βοηθού προπονητή.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη της.
Παράλληλα, αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα να βρίσκομαι ξανά στο πλευρό του κόουτς Νικάκη, ενός ανθρώπου που εκτιμώ πολύ, τόσο για την επαγγελματική του αξία όσο και για τον χαρακτήρα του.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο με αξιόλογη πορεία.»
Της ευχόμαστε καλή συνέχεια, με υγεία και πολλές επιτυχίες!








