Μεγάλο ερωτηματικό το πόσα παιχνίδια της 11ης αγωνιστικής θα διεξαχθούν την προσεχή Τετάρτη. Της Καλαμάτας πάντως με τα δέκα κρούσματα είναι πάρα πολύ πιθανό να αναβληθεί.
Η ανακοίνωση της Μεσσηνιακής ομάδας αναφέρει σχετικά:
«Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει ότι σύμφωνα με μοριακό έλεγχο που έγινε βρέθηκαν 10 ποδοσφαιριστές θετικοί στον covid-19. Κατόπιν τούτου στείλαμε έγγραφο στη Σούπερ λιγκ 2 με τα απολέσματα του διαγνωστικού ελέγχου και ζητήσαμε την αναβολή του αγώνα της Τετάρτης με την Καλλιθέα.»









