Το ενημερωτικό δελτίο τύπου της Γυμναστικής Ένωσης Ηρακλείου αναφέρει σχετικά:
«Απόψε το βράδυ, τα παιδιά μας, οι αθλητές και αθλήτριες μας της κατηγορίας Κ18, ταξιδεύουν για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου στην Πάτρα.
Η Τζιώρα Θάλεια στο αγώνισμα της Σφυροβολίας και της Δισκοβολίας. Η Πρινιανάκη Κατερίνα στον ακοντισμό.
Ο Βοβολής Γιώργος στη σφαιροβολία. Ο Δημήτρης Κεκελος στα 1500 και ο Άγγελος Αλεξανδρίδης στα 400 μ.
Πίσω από κάθε παιδί που κοιτάζει το σκοτάδι από το παράθυρο, κρύβονται αμέτρητες ώρες προπόνησης στο λιοπύρι και στο κρύο, κομμένες βόλτες, αλλά και μια καρδιά γεμάτη πάθος.
Δεν έχει σημασία τι θα γράψει το χρονόμετρο ή πού θα σταματήσει η μεζούρα.
Σημασία έχει ότι τολμούν, αγωνίζονται και ονειρεύονται με τα μάτια ανοιχτά.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά, στους προπονητές και στους γονείς που ακολουθούν με την καρδιά να χτυπά πιο δυνατά από των παιδιών τους.
Να το απολαύσετε, είμαστε ήδη περήφανοι για εσάς!»








