Η προπονήτρια – σήμα κατατεθέν του Ομίλου, Φρόσω Δημητρουλάκη, είδε ακόμη ένα δικό της παιδί να επιστρέφει ως αντίπαλος και η συγκίνησή της ξανά ήταν εμφανής, τη στιγμή που έδινε την ανθοδέσμη στη νεαρή γκαρντ, που επίσης δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή της για την πρώην ομάδα της.
Η Δερμιτζάκη από το καλοκαίρι εντάχθηκε στην ομάδα του Ζωγράφου και κόντρα στον ΟΑΧ συμμετείχε για 9η φορά σε φετινό παιχνίδι της Α1 Γυναικών.









