Αποθεραπεία και προπόνηση

Χανιά | 9 Απριλίου 2016, 20:33

Πρωινή προπόνηση  περιελάμβανε το πρόγραμμα του Σαββάτου για τον Κισσαμικό.

Corgress Stagakis

Μια μέρα μετά την λευκή ισοπαλία με τον Απόλλωνα Σμ. οι παίκτες του Μπαξεβάνου βρέθηκαν το πρωί στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου για να συνεχίσουν την προετοιμασία τους.  Οι ποδοσφαιριστές χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, όσοι ξεκίνησαν βασικοί απέναντι στον Απόλλωνα έκαναν αποθεραπεία, ενώ για τους υπόλοιπους το πρόγραμμα είχε ασκήσεις κατοχής και αγωνιστικά παιχνίδια. Την Κυριακή υπάρχει ρεπό και η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας (11/04).

Maladakis
Pneumatikakis_Michalis
GKGoalkeeperAcademy
Votani
Papantonakis Cards
pallas""
Poppies sexy show club

Rabona ad