Ο 20χρονος ποδοσφαιριστής ξεκίνησε από τον Ηρακλή Νεροκούρου κι αγωνίσθηκε εν συνεχεία στην ομάδα Κ19 των Χανίων. Η αγωνιστική σεζόν 2024-2025 τον βρήκε στον Ήφαιστο και η περασμένη (2025-2026) στον Ίκαρο.
Το δελτίο τύπου αναφέρει σχετικά:
«Άλλη μία επιστροφή στην ομάδα μας με στόχο να ενισχύσουμε την επίθεση της ομάδας μας.
Γιώργο καλωσήρθες ξανά στην οικογένεια του Ηφαίστου.
Υγεία να έχεις και πολλά γκολ στα αντίπαλα δίχτυα.»






















