Η τελευταία προπόνηση για τα παιδιά είχε εορταστικό χαρακτήρα, με γονείς και παιδιά να αγωνίζονται σε φιλικό παιχνίδι, ενώ η βραδιά έκλεισε με κέρασμα που προσέφερε η διοίκηση της ομάδας του Γαλατά
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
Αυλαία για μια ακόμη όμορφη χρονιά στις ακαδημίες μας!
Με χαμόγελα, παιχνίδι και όμορφες στιγμές ολοκληρώθηκε η φετινή αγωνιστική χρονιά των ακαδημιών του Ιδομενέα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλα τα παιδιά για την προσπάθεια, τη συνέπεια, την αγάπη και τον ενθουσιασμό που έδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η πρόοδός τους και η χαρά τους αποτελούν τη μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους γονείς, οι οποίοι στάθηκαν δίπλα στα παιδιά και στην ομάδα μας, στηρίζοντας καθημερινά την προσπάθεια και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός όμορφου και υγιούς αθλητικού περιβάλλοντος.
Η τελευταία προπόνηση της χρονιάς είχε έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, καθώς γονείς και παιδιά αγωνίστηκαν μαζί σε ένα όμορφο φιλικό παιχνίδι, γεμίζοντας το γήπεδο με χαμόγελα, πειράγματα και μοναδικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες σε όλους.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με κέρασμα που προσέφερε η ομάδα μας, σε ένα κλίμα χαράς, παρέας και γιορτής, όπως ακριβώς αρμόζει στην οικογένεια του Ιδομενέα.
Σας ευχαριστούμε όλους για την εμπιστοσύνη και την παρουσία σας. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τη νέα χρονιά, με ακόμη περισσότερη όρεξη, ενέργεια και αγάπη για τον αθλητισμό.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!




















