Παραμένει με διπλό ρόλο η Αλεξανδράκη σε Ν. ΟΠΕΡ

Βόλεϊ 12 Αυγούστου 2025, 16:18

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στον Ν.Ο.ΠΕ. Ρεθύμνου, με διπλό ρόλο.

Kritiko Ergastiri

Όπως ανακοίνωσε η ρεθυμνιώικη ομάδα θα συνεχίσει να είναι βοηθός προπονητή στη γυναικεία ομάδα, καθώς και προπονήτρια στις ακαδημίες.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Ο Ν.Ο.ΠΕ. Ρεθύμνου ανακοινώνει με χαρά ότι η Δήμητρα Αλεξανδράκη για άλλη μία χρονιά θα βρίσκεται στην οικογένεια του συλλόγου μας, συνεχίζοντας από τη θέση του βοηθού προπονητή στη γυναικεία μας ομάδα που θα αγωνιστεί στην Α2 Εθνική Κατηγορία, καθώς και θα είναι προπονήτρια στις ακαδημίες μας.

Της ευχόμαστε καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και πολλές επιτυχίες!

 

synagogi
Bourakis_Restaurant
digital2000
Mazanakis

Rabona ad