Η ηρακλειώτικη ομάδα ευχαρίστησε θερμά τον αθλητή από το Πουέρτο Ρίκο, αναφέροντας τα εξής:
H ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστεί θερμά τον Πέδρο Μολίνα, για την παρουσία του στην ομαδα μας, τη σεζόν 2025-26.
Ήταν τιμή μας, που ένας παίκτης σαν τον σπουδαίο Πέδρο Μολίνα φόρεσε τη φανέλα του συλλόγο μας.
Ο Πέδρο, ήταν στην προηγούμενη σεζόν, δεύτερος σκόρερ, δεύτερος σέρβερ, δεύτερος σε αποτελεσματικότητα στην επίθεση και μας χάρισε κάποιες φανταστικές στιγμές.
Τον αποχαιρετούμε με αγάπη και σεβασμό και ευχόμαστε οι δρόμοι μας, κάποια στιγμή να ξανασυναντηθούν!








