Ο παλαίμαχος Πολωνός τερματοφύλακας που έγραψε τη δική του ιστορία στον Παναθηναϊκό κλήθηκε και θα λάβει μέρος σε καμπ το οποίο διοργανώνει ο Μάνος Καλαμπακάκης μεταξύ 17-21 Ιουλίου.

Το καμπ θα διεξαχθεί στο γήπεδο των Νεροκούρου, ενώ πέραν του Βάντσικ θα υπάρξει εργομετρική αξιολόγηση από την S11ltd. και τον Λεωνίδα Παπαδάκη.
Το καμπ απευθύνεται σε ποδοσφαιριστές και τερματοφύλακες γεννημένους τα έτη μεταξύ από το 2007 έως το 2017.




