Το δελτίο τύπου μας δίνει τις λεπτομέρειες:
«Η διοίκηση της Χερσονήσου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Δημήτρη Κεφαλούκο.
Ο Δημήτρης τίμησε τη φανέλα του σωματείου μας, καταγράφοντας 32 επίσημες συμμετοχές, ενώ σημείωσε 3 γκολ και μοίρασε 4 ασίστ, βάζοντας το δικό του λιθαράκι στην επιτυχημένη πορεία της ομάδας μας.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά του, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξε σε όλη τη διάρκεια της κοινής μας πορείας.
Του ευχόμαστε από καρδιάς ό,τι καλύτερο και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του καριέρας και στο μέλλον του.»








