Μια μέρα μετά την λευκή ισοπαλία με τον Απόλλωνα Σμ. οι παίκτες του Μπαξεβάνου βρέθηκαν το πρωί στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου για να συνεχίσουν την προετοιμασία τους. Οι ποδοσφαιριστές χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, όσοι ξεκίνησαν βασικοί απέναντι στον Απόλλωνα έκαναν αποθεραπεία, ενώ για τους υπόλοιπους το πρόγραμμα είχε ασκήσεις κατοχής και αγωνιστικά παιχνίδια. Την Κυριακή υπάρχει ρεπό και η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Δευτέρας (11/04).











