Η γκαρντ του ΠΑΣ Γιάννινα και πρώην του ΟΑΧ μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΟΚ, αναφέροντας τα εξής: «Είναι ένα ματς που θέλουμε τη νίκη και στο μυαλό μας δεν υπάρχει τίποτε άλλο πέρα από το θετικό αποτέλεσμα. Η Ισλανδία είναι μια ομάδα που δεν έχει σημειώσει νίκη στον όμιλο, αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία για εμάς. Θα πρέπει να μπούμε συγκεντρωμένες από την αρχή του παιχνιδιού και να δείξουμε ότι το θέλουμε πολύ διότι η νίκη είναι πολύτιμη για την συνέχεια, ενώ σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τον αντίπαλο. Θα πρέπει να ακολουθήσουμε το πλάνο του προπονητή, να δείξουμε σοβαρότητα από το πρώτο λεπτό και να πετύχουμε τον στόχο μας. Εμείς ήρθαμε στη Λουμπλιάνα για να κάνουμε τη δουλειά μας και θέλουμε την πρόκριση αν και ξέρουμε ότι αυτό δεν εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς».






