Το ντεμπούτο της Α. Βιντσιλαίου στην Εθνική

Μπάσκετ 12 Νοεμβρίου 2020, 20:55

Λίγο πριν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο του αγώνα με τη Βουλγαρία η Αγγελική Βιντσιλαίου πάτησε το παρκέ του κλειστού "Δύο Αοράκια". Ήταν το ντεμπούτο της πρώην αθλήτριας του ΟΑ Χανίων με τη φανέλα της Εθνικής Γυναικών.

Kritiko Ergastiri

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και η ομοσπονδία: «Ντεμπούτο για την Αγγελική Βιντσιλαίου στην Εθνική Γυναικών απόψε. Έγινε μέλος του κλαμπ των… μεγάλων λίγο πριν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο!»

Η 22χρονη αθλήτρια, η οποία έχει αγωνιστεί επίσης και στις “μικρότερες” Εθνικές (Κορασίδων, Νεανίδων και Νέων Γυναικών), αντικατέστησε στην αποστολή της Εθνικής Γυναικών για τα προκριματικά του Ευρωμπάσκετ Γυναικών 2021 την Άννα Σπυριδοπούλου που ανιχνεύτηκε με κορωνοϊό.

Bourakis_Restaurant
Kyriakos Homes

Rabona ad