Τα παιδιά – οι γονείς τους και οι υπεύθυνοι της Ακαδημίας – προπονητές αποχαιρέτησαν με εορταστικό τρόπο την ποδοσφαιρική χρονιά, ανανεώνοντας το ραντεβού για τον Σεπτέμβριο, με την προσμονή να είναι μεγάλη έπειτα από τη συνεργασία με τον Πανιώνιο.
Ο Κρ. Αστέρας για τη γιορτή λήξης της σεζόν αναφέρει τα εξής:
Σε μία όμορφη βραδιά πραγματοποιήθηκε το κλείσιμο της ακαδημίας μας για την καλοκαιρινή περίοδο. Ευχαριστούμε γονείς και παιδιά που παρευρέθηκαν και ευχόμαστε σε όλους καλό καλοκαίρι.. Ραντεβού το Σεπτέμβρη




















