Ο πολύπειρος Κισσαμίτης προπονητής ανέλαβε καθήκοντα τεχνικού διευθυντή στην Ακαδημία, όπως ανακοίνωσε ο Νέος Κισσαμικός.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Το ΔΣ του Νέου ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΥ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τον πολύπειρο Κισσαμίτη προπονητή, Γιώργο Σημαντηράκη, στην θέση του Τεχνικού Διευθυντή της Ακαδημίας μας! Γιώργο σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο σου!




















