Συνέχεια στην προετοιμασία για το ματς με Άρη

ΟΦΗ | 30 Απριλίου 2026, 19:03

Με ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι συνεχίσθηκε την Πέμπτη (30/04) η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ για την αναμέτρηση της Κυριακής (03/05, 17:00) με τον Άρη.

Corgress Stagakis

Το δελτίο τύπου της ΠΑΕ αναφέρει σχετικά:

«Με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (30/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, συνεχίστηκε η προετοιμασία για τον αγώνα με τον Άρη (3/5, 17:00).

Το πρόγραμμα περιλάμβανε ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.

Οι Νίκος Χριστογεώργος και Borja Gonzalez συνέχισαν θεραπεία, με τον Γιάννη Χριστόπουλο να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο (1/5) στις 11:00.»

Rabona ad