Ο Κορκίδης ανανέωσε στα μέσα Μαΐου με τον Παγχανιακό / ΑΟΔΑ (του οποίο ήταν ένας εκ των αρχηγών), αλλά τελικά η νέα αγωνιστική περίοδος θα τον βρει σε άλλη ομάδα.
Το ενημερωτικό δελτίο τύπου αναφέρει σχετικά:
«Ο ΠΣ Άρης Βουκολιών ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Παύλο Κορκίδη, ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στον Παγχανιακό / ΑΟΔΑ. Παύλο καλωσόρισες στην οικογένεια του Άρη Βουκολιών!»




















