Αναλυτικά όσα είπε ο Κύπριος ποδοσφαιριστής της Καλλονής στις δηλώσεις του: «Συγχαρητήρια στον Κισσαμικό για τη νίκη του. Όντως περάσαμε μία μεγάλη ταλαιπωρία. Προσπαθήσαμε στο πρώτο ημίχρονο, δεν τα καταφέραμε. Μπήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο, βάλαμε ένα γκολ και το παλέψαμε μέχρι το 75’, αλλά μετά βγήκε η κούραση και χάσαμε. Προχωράμε, είναι δύσκολη η συνέχεια, αλλά θα δίνουμε τα πάντα μέχρι το τέλος και θα δούμε τι θα γίνει. Καλές γιορτές και καλή συνέχεια στον Κισσαμικό».




