Την προσεχή Κυριακή (05/04, 16:00) αρχίζουν τα πλέι οφ ανόδου για την ομάδα βόλεϊ γυναικών του ΟΦΗ, η οποία θα φιλοξενηθεί από τις Αμαζόνες.
Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του:
«Παίζουμε με μία πολύ καλή ομάδα, αθλητική και νεανική.
Θα είναι ένα ισορροπημένο παιχνίδι.
Η ομάδα που θα έχει υπομονή και καθαρό μυαλό έχει τον πρώτο λόγο.
Πιστεύουμε πολύ στις δυνάμεις μας.
Είμαστε σε καλή κατάσταση και θέλουμε να βγάλουμε το καλό μας αγωνιστικό πρόσωπο.»








