Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα διεκδικούσε μία καθαρή νίκη στον αγώνα που διεξήχθη στη “φούσκα” της Σλοβενίας, κάτι που κατάφερε όπως επιβεβαιώνεται από τους 18 πόντους διαφορά.
Ουσιαστικά η νίκη αυτή σε συνδυασμό επίσης με την άνετη επικράτηση στο πρώτο παιχνίδι κόντρα στην Ισλανδία χαρίζουν στην Εθνική ομάδα το εισιτήριο για το Ευρωμπάσκετ.
Οι διεθνείς μας είχαν το προβάδισμα από το ξεκίνημα του αγώνα, χτίζοντας σιγά-σιγά την διαφορά από το τρίτο δεκάλεπτο.
Τα δεκάλεπτα: 11-20, 33-37, 42-52, 55-73
Ελλάδα (Βασίλης Μασλαρινός): Χριστινάκη 15, Νικολοπούλου 9, Παυλοπούλου 13, Σπανού 14, Σπυριδοπούλου 3, Φασούλα 16, Γέμελος, Σωτηρίου 3, Σταμολάμπορου






