Πλώρη για μετάλλιο οι κορασίδες του ΟΦΗ

Μπάσκετ 26 Ιουνίου 2026, 16:09

Ο ΟΦΗ επιβλήθηκε με 73-38 του Πιερικού Αρχέλαου και βρίσκεται ανάμεσα στις τέσσερις καλύτερες ομάδες του Πανελληνίου πρωταθλήματος Κορασίδων.

Kritiko Ergastiri

Η ηρακλειώτικη ομάδα μετά από την επιβλητική της νίκη απέναντι στις “μελανόλευκες” της Κατερίνης εξασφάλισαν θέση στην πρώτη τετράδα, διεκδικώντας και μετάλλιο στη συνέχεια της διοργάνωσης.

Διαιτητές: Λυγουρας-Σιούλας-Περιφανης

Δεκάλεπτα: 28-12, 44-18, 61-24,  73-38

ΟΦΗ (Ζερβάκη-Δελατόλας): Κυνηγάκη 4, Ξενάκη 6, Αγιαννιωτάκη 6, Δοκιμάκη 4, Αλεξάκη 17(1), Γιακουμάκη 3(1), Χαλαμπαλάκη 12(2), Κονσολάκη 7(1), Παπουτσάκη, Τζενάκη 10, Κοτσυφού 2, Μακράκη 2.

Πιερικός Αρχέλαος (Τσαουσίδης-Παπαδόπουλος): Παναγιωτίδου 9(1), Σαμαρά 15, Βουλτσίδου 3, Πανίδου, Κομπατσιάρη 6, Γερμανίδου 2, Σκέμπη, Πετροπούλου 2, Κογκοπούλου 1, Παπαδοπούλου, Ρούκα, Λεωνίδου.

Δηλώσεις

Εφη Ζερβάκη (προπονήτρια ΟΦΗ): «Είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε όλα τα παιδιά. Η μόνη μου στεναχώρια είναι ότι επειδή είμαστε 14 έπρεπε να αφήσω δύο έξω. Πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες σε όλες. Κάναμε αυτό που έπρεπε, τα δώσαμε όλα στα τρία πρώτα παιχνίδια, παίξαμε όμορφο μπάσκετ και είμαστε χαρούμενοι που περάσαμε στην επόμενη φάση».

Λυδία Πανίδου (αθλήτρια Πιερικού-Αρχέλαου): «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, άξιζαν την πρόκριση. Παλέψαμε και στα τρία παιχνίδια, τα δώσαμε όλα και αξίζουν και σε μας συγχαρητήρια. Η συμμετοχή σε ένα τέτοιο τουρνουά είναι μια αξέχαστη εμπειρία».

 

 

Bourakis_Restaurant
Kyriakos Homes

Rabona ad