Η τοποθέτηση του νεαρού αμυντικού, που από το καλοκαίρι θα φοράει τη φανέλα του Αστέρα Τρίπολης:
«Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι εμείς δεν είχαμε κανένα περιθώριο να κάνουμε καμία γκέλα σήμερα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου γιατί καταφέραμε να κερδίσουμε και ο μόνος στόχος μας είναι να σωθεί η ομάδα».




