Παρελθόν από το Ρέθυμνο ο Γιώργος Βλαχάκης

Μπάσκετ 23 Ιουνίου 2026, 21:19

Μετά από 3,5 χρόνια αποχώρησε από την ομάδα μπάσκετ του Ρεθύμνου ο Γιώργος Βλαχάκης.

Kritiko Ergastiri

Η Ρεθυμνιώτικη ομάδα τον αποχαιρετά κάπως έτσι:

«Το Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον αθλητή Γιώργο Βλαχάκη.

Ο 22χρονος guard συνέδεσε το όνομά του με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου της ΕΚΑΣΚ την σεζόν 2024-25 και την επιστροφή της ομάδας μας στις επαγγελματικές κατηγορίες.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Ρέθυμνο Cretan Kings, κατάφερε να ξεχωρίσει για την αθόρυβη αλλά ουσιαστική παρουσία του, για το ήθος, τον χαρακτήρα του.

Γιώργο, σ’ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην ομάδα μας και σου ευχόμαστε καλή τύχη στην συνέχεια της καριέρας σου.»

Bourakis_Restaurant
Kyriakos Homes

Rabona ad