Ο προπονητής του ΑΟΚ Χανιά είπε ότι η ομάδα του δεν ξεκινά σίγουρα σαν φαβορί για να σωθεί, αλλά εφόσον επαναλάβει την εικόνα που είχε απέναντι στον ΟΦΗ τότε μπορεί να εκπλήξει ευχάριστα.
«Εχω πει ότι η χρονιά για μας θα είναι πάρα πολύ δύσκολη γιατί η ομάδα στήθηκε με πάρα πολύ κόπο. Σίγουρα δεν ξεκινάμε σαν φαβορί για να σωθούμε, αλλά εφόσον αυτή η εικόνα που είχαμε σήμερα επαναληφθεί, νομίζω ότι τόσο εγώ όπως και όλοι οι άνθρωποι της ομάδας θα είμαστε πολύ χαρούμενοι. Γιατί αυτό είχαμε σα στόχο, να δώσουμε τα πάντα στο παιχνίδι και αν χάνουμε, να χάνουμε, γιατί η άλλη ομάδα είναι καλύτερη. Σήμερα χάσαμε από ένα σφύριγμα στο τελευταίο δευτερόλεπτο, επιθετικό φάουλ σε βολή. Δεν θέλω τώρα… Οχι ότι δεν κάναμε λάθη, απλά το παιχνίδι θεωρώ ότι θα έπρεπε να το έχουμε κερδίσει. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ και στους διαιτητές και συνεχίζουμε», ήταν οι δηλώσεις από τον κόουτς του ΑΟΚ, που έδειξε μάλλον πειραγμένος για τη διαιτησία.






