Το πρώτο χρυσό μετάλλιο της δεύτερης μέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κ20 κατέκτησε η Παρασκευή Πουλλή (Δάφνη Ρόδου) στη σφυροβολία με καλύτερη βολή στα 56.13. Την ακολούθησαν δύο αθλήτριες του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος.
Δεύτερη ήταν η Αφροδίτη Τζατζιμάκη με καλύτερη βολή στα 55.56 μέτρα και τρίτη η Αμάντα Φραντζεσκάκη με επίδοση 54.03. Πάντως την καλύτερη βολή του αγώνα σημείωσε η Κύπρια Βαλεντίνα Σάββα, η οποία αγωνίστηκε εκτός συναγωνισμού, με 66.60.








