Ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 3-0 σετ από τον Ολυμπιακό στον αγώνα που άνοιξε την αυλαία της τελικής φάσης του Πανελληνίου πρωταθλήματος βόλεϊ γυναικών Κ20 στο κλειστό γυμναστήριο Πολίχνης “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”.
Το πρόγραμμα των αγώνων
Παρασκευή 1 Μαΐου
ΟΦΗ – Ολυμπιακός 0-3
Σετ: 25-27, 21-25, 20-25
Διαιτητές: Αβραμίδης, Τσιούλα
Παρατηρητής: Γεωργιάδης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
Πήγασος Πολίχνης – ΑΣ Ελπίς 3-2
Σετ: 13-25, 25-19, 18-25, 25-22, 15-4
Διαιτητές: Τοσουνίδης, Δρανίτσας
Παρατηρητής: Γεωργιάδης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
Σάββατο 2 Μαΐου
17:00 Ολυμπιακός – ΑΣ Ελπίς
Διαιτητές: Αβραμίδης, Δρανίτσας
Παρατηρητής: Δεληκωστίδης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
20:00: ΟΦΗ – Πήγασος Πολίχνης
Διαιτητές: Τσιούλα, Τοσούνιδης
Παρατηρητής: Δεληκωστίδης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
Κυριακή 3 Μαΐου
15:00 ΑΣ Ελπίς – ΟΦΗ
17:00 Πήγασος Πολίχνης – Ολυμπιακός
Βαθμολογία:
1. Ολυμπιακός 3 (3-0)
2. Πήγασος Πολίχνης 2 (3-2)
3. ΑΣ Ελπίς 1 (2-3)
4. ΟΦΗ 0 (0-3)








