Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής και υποψήφιος προπονητής θα συνεχίσει στον Αστέρα Χαλέπας.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Η ομάδα μας ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Γιώργο Αχλάτη, έναν ποδοσφαιριστή με σημαντική εμπειρία, ο οποίος ήρθε στην οικογένειά μας για να προσφέρει και να στηρίξει την προσπάθειά μας σε μια απαιτητική περίοδο.
Παράλληλα, ολοκληρώνεται και η συνεργασία του με τις ακαδημίες του συλλόγου μας, όπου με το ήθος, τη γνώση και το πνεύμα του συνέβαλε ουσιαστικά στη διαμόρφωση και καθοδήγηση των νεαρών αθλητών μας.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία του, την προσφορά του σε κάθε επίπεδο. Του ευχόμαστε από καρδιάς υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας του, τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικών χώρων.





















