Ντουντουνάκη: Παραμένω επιφυλακτική για την ανακατασκευή του κολυμβητηρίου

Κολύμβηση | 13 Σεπτεμβρίου 2024, 13:15

Οι εξελίξεις με την ανακατασκευή του κολυμβητηρίου Χανίων μπορεί να έχουν πάρει το δρόμο τους, παρόλα αυτά η Αννα Ντουντουνάκη εξέφρασε ανοιχτά τις επιφυλάξεις της.

Kritiko Ergastiri

Η Χανιώτισσα πρωταθλήτρια τοποθετήθηκε μετά από ερώτηση που της έγινε στο πλαίσιο της επίσκεψής της στο κολυμβητήριο Χανίων, λέγοντας ότι παραμένει διστακτική, αφού όπως σημείωσε, αδυνατεί να πιστέψει τα όσα λέγονται, επισημαίνοντας πως από μικρή ηλικία ακούει για τέτοιες εξελίξεις, χωρίς να βλέπει ουσιαστικά αποτελέσματα…

«Εγώ θα πω απλά ότι θα ήθελα πολύ όπως η Νόρα (Δράκου) γύρισε στην Πάτρα και ακολούθησε μια πολύ επιτυχημένη πορεία από τότε που επέστρεψε στον τόπο της, να ήθελα πολύ να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω κι εγώ κάτι τέτοιο στα Χανιά. Κάτι που με τις τωρινές συνθήκες, δεν θα μπορούσε να συμβεί. Ειλικρινά, μακάρι να φτιαχτεί το κολυμβητήριο, αλλά είμαι πολύ διστακτική. Ακούω ότι προχωράνε και ότι γίνονται πράγματα και χαίρομαι, αλλά μέχρι να το δω με τα μάτια μου, επειδή το ακούω από τότε που ήμουν μικρή, δεν πιστεύω τίποτα»…

Η Ντουντουνάκη αναφέρθηκε στις προσωπικές της εμπειρίες από τα χρόνια που κολυμπούσε στα Χανιά, θυμίζοντας ότι για τρία συνεχόμενα χρόνια, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της, δεν είχε πρόσβαση στην 50άρα πισίνα, γεγονός που την επηρέασε αρνητικά.

«Θυμάμαι, όταν έκανα κολύμπι εδώ, τρία χρόνια κολυμπούσαμε στην 25άρα και η 50άρα ήταν κλειστή και αυτό είναι κάτι που δεν το ξεχνάω. Τρία χρόνια δεν συμμετείχα στο σχολικό πρωτάθλημα, γιατί δεν είχαμε πισίνα για να κάνουμε προπόνηση. Οταν ήρθα το Πάσχα και η πισίνα ζεσταινόταν από τον ήλιο, δεν το ξεχνάω. Γι’ αυτό και δεν έρχομαι στις γιορτές εδώ, ή αν έρθω, έρχομαι για λίγες μέρες, για να αποφύγω το κολύμπι. Είμαι αρκετά καχύποπτη για το αν όντως θα γίνει κάτι… Εχω κολυμπήσει και στην Αθήνα σε ανοιχτά κολυμβητήρια, αλλά δεν ξέρω αν είναι λύση. Είναι πολυπαραγοντικό το ζήτημα. Μέχρι να δω κάτι να υλοποιείται και να λειτουργεί σωστά, δεν μπορώ να ξέρω. Για μένα, είναι απλά ντροπή. Είναι ντροπή που δεν έχουμε στάδιο της προκοπής, κολυμβητήριο της προκοπής, ένα σωρό εγκαταστάσεις, ποδηλατοδρόμιο, ή που έχω ακούσει τα παιδιά από τη σφύρα. Είναι ντροπή παρότι έχουμε πολλούς αθλητές υψηλού επιπέδου σε όλα τα αθλήματα».

Η Ντουντουνάκη μίλησε τέλος και για τις ευθύνες που μετατίθενται από τον έναν στον άλλον χωρίς να αναλαμβάνονται ουσιαστικές δράσεις, όπως είπε.

«Δεν μου αρέσει καθόλου όταν ο καθένας πετάει το μπαλάκι δεξιά-αριστερά, λέγοντας ότι δεν ευθύνεται, ότι δεν κάνει, δεν δείχνει. Ο αθλητισμός είναι ένα σοβαρό ζήτημα σε μια κοινωνία και με ενοχλεί πάρα πολύ αυτή η κατάσταση. Το γεγονός ότι λέμε “ευχαριστώ” στον έναν και στον άλλον για να τον καλοπιάσουμε, ενώ στην ουσία δεν λέμε τα πράγματα όπως είναι, είναι πρόβλημα. Χρόνια τώρα, αυτοί που έπρεπε να έχουν κάνει πράγματα για το κολυμβητήριο, δεν τα έχουν κάνει. Και μέχρι να δω αποτελέσματα, δεν πιστεύω τίποτα», ήταν οι δηλώσεις της Αννας Ντουντουνάκη.

Ο πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Χανίων, Γιάννης Χίνος, σχολιάζοντας τις δηλώσεις της Ντουντουνάκη διαβεβαίωσε πάντως πως αυτή τη φορά οι διαδικασίες προχωρούν κανονικά, με τη δημοπράτηση και την ανάδειξη του αναδόχου να έχουν ολοκληρωθεί.

«Η επιφυλακτικότητα της Αννας σχετικά με την ανακατασκευή του κολυμβητηρίου, είναι απόλυτα λογική και δικαιολογημένη. Πραγματικότητα είναι ότι το έργο της ανακατασκευής έχει δρομολογηθεί. Εγινε η δημοπράτηση, βγήκε ο ανάδοχος και έχουν γίνει τα επόμενα βήματα. Νομίζω ότι σύντομα θα έχουμε τη χαρά να ξεκινήσει το μεγάλο όνειρο όλων μας, η ανακατασκευή του κολυμβητηρίου Χανίων», επεσήμανε ο κ. Χίνος.

synagogi
The Italian Job
Votani

Rabona ad