Η Ντουντουνάκη αγωνίστηκε μαζί με τους Απόστολο Χρήστου, Βαγγέλη Ντούμα και Νόρα Δράκου, μην καταφέρνοντας ωστόσο να πάρουν την πρόκριση στον τελικό.
Στις δηλώσεις της η Ντουντουνάκη επεσήμανε πως: «Δεν είχα το καλύτερο ξεκίνημα τις πρώτες ημέρες. Είναι και δύσκολο να… ανοίγεις το χορό. Πίστευα, όμως, σε κάτι καλό στη σκυταλοδρομία. Όλοι πιστεύαμε. Μπήκαμε με ενθουσιασμό και… τρέλα για να τα δώσουμε όλα και να διεκδικήσουμε μια θέση για τον τελικό, ειδικά μετά το μετάλλιο του Απόστολου. Ήταν πολύ δύσκολο. Αν ήμασταν όλοι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση ίσως να μπορούσαμε να έχουμε καλύτερους χρόνους. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Παρ όλα αυτά και η 13η θέση είναι καλή. Βασικά, είναι σημαντικό το γεγονός ότι βρισκόμαστε στους Ολυμπιακούς Αγώνες και πως με την σκυταλοδρομία 4×100μ μικτή ομαδική αγωνισθήκαμε για δεύτερη φορά σε μια τόσο σπουδαία διοργάνωση».







