Στον Εργοτέλη επέστρεψε ο Μάριος Νοκάι, με τους “κιτρινόμαυρους” να ανακοινώνουν την έναρξη συνεργασίας με τον έμπειρο επιθετικό, ο οποίος γυρίζει στην ομάδα όπου έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις που παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφω στον Εργοτέλη, την ομάδα που με ανέδειξε και με βοήθησε να κάνω τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα.
Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα να φορέσω ξανά αυτή τη φανέλα και να γίνω μέλος της κιτρινόμαυρης οικογένειας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου.
Από την πρώτη στιγμή ένιωσα τη στήριξη και την εκτίμησή τους, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να επιστρέψω.
Υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά, να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.
Εύχομαι να έχουμε μια χρονιά γεμάτη υγεία, επιτυχίες και πολλές χαρές για τον κόσμο του Εργοτέλη.»








