Συγκεκριμένα στο γήπεδο της Σούδας θα γίνει επέκταση της τωρινής κερκίδας με κάποιες επιπλέον θέσεις που πρόκειται να προστεθούν, έργο το οποίο αναμένεται έτσι να γίνει εν όψει και του αγώνα της πρεμιέρας για τον Αρη Σούδας κόντρα στον Πόρο για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Επίσης φαίνεται ότι είναι θέμα ωρών πια να λυθεί και το πρόβλημα με το γήπεδο της Αγιάς Μαρίνας, καθώς δρομολογείται η τοποθέτηση της εξέδρας που θα φιλοξενεί έναν μικρό αριθμό θεατών. Ειδικότερα, για το γήπεδο το οποίο χρησιμοποιεί ο Γρανίτης, το γεγονός αυτό κρίνεται σαν ιδιαίτερα σημαντικό και ήταν κάτι το οποίο επιθυμούσε εδώ και πολύ καιρό η διοίκηση της ομάδας. Υπενθυμίζεται άλλωστε πως το συγκεκριμένο γήπεδο είναι ένα από τα ελάχιστα στα Χανιά τα οποία δεν διαθέτουν εξέδρα.
















