Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής που αποχώρησε από τη Σπάθα μετά από πολλά χρόνια παρουσίας, μίλησε στο athlitiko για τη σημασία αυτού του “τριπόντου”, τονίζοντας ότι τα Ροδωπού θα αφήσουν πίσω τον στόχο της παραμονής για να διεκδικήσουν τις παραπάνω θέσεις της βαθμολογίας: «Ήταν μία σημαντική νίκη σε ένα γειτονικό ντέρμπι που θα μας βοηθήσει τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Δεν μπορούμε να σταθούμε όμως σε αυτή διότι ήδη έχουμε μείνει πολύ πίσω στη βαθμολογία. Πιστεύω ότι θα έχουμε καλύτερη συνέχεια ως ομάδα και θα αφήσουμε πίσω τον στόχο για την παραμονή για να κοιτάξουμε τις παραπάνω θέσεις».
Όσο για την απόφασή του να αφήσει τη Σπάθα για τα Ροδωπού, σημείωσε τα εξής: «Ήταν δύσκολη απόφαση να αφήσω τη Σπάθα μετά από τόσα χρόνια παρουσίας. Μετά από πολύ σκέψη θεώρησα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσω λόγω οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων που δεν μου επέτρεπαν να είμαι συνεπής. Επίσης η ομάδα έχει πλέον ό,τι χρειάζεται για να πορευτεί στο μέλλον».



















