Μένει στη Σούδα ο “Μαντάς”

Αρης Σούδας | 18 Μαΐου 2024, 15:24

Τις υπηρεσίες του στον Αρη Σούδας θα συνεχίσει να προσφέρει και τη νέα περίοδο ο Μιχάλης Μανταδάκης. 

Η ομάδα της Σούδας ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή, οπότε και επισημαίνονται τα εξής:

«Από το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. ΑΡΗΣ ΣΟΥΔΑΣ ανακοινώνεται ευχαρίστως ότι ο ποδοσφαιριστής Μιχάλης Μανταδάκης, ανανέωσε τη συνεργασία του και θα συνεχίσει και στην ερχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο 2024-25 να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο σωματείο μας.

Του ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και πολλές επιτυχίες σε ομαδικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο».

Wodspot72
/blentcoffee

Rabona ad