Η ομάδα της Σούδας ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον έμπειρο ποδοσφαιριστή, οπότε και επισημαίνονται τα εξής:
«Από το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. ΑΡΗΣ ΣΟΥΔΑΣ ανακοινώνεται ευχαρίστως ότι ο ποδοσφαιριστής Μιχάλης Μανταδάκης, ανανέωσε τη συνεργασία του και θα συνεχίσει και στην ερχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο 2024-25 να προσφέρει τις υπηρεσίες του στο σωματείο μας.
Του ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και πολλές επιτυχίες σε ομαδικό, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο».








