Πέντε ποδοσφαιριστές, οι Αργυρίου, Γκότοβος, Φιλίπε, Τάι και Βουτσιάς ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα.
Η ενημέρωση του Αγρ. Αστέρα αναφέρει τα εξής:
Με αρκετά προβλήματα ξεκίνησε σήμερα η προετοιμασία της ομάδας μας. Άπαντες επέστρεψαν στις υποχρεώσεις τους ωστόσο η τεχνική ηγεσία μέτρησε προβλήματα. Συγκεκριμένα ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν σήμερα οι Αργυρίου, Γκότοβος, Φιλίπε, Τάι και Βουτσιάς. Οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά ενόψει του επόμενου εκτός έδρας αγώνα για το πρωτάθλημα με αντίπαλο τον Κισσαμικό.








