Το εκτός έδρας 2-2 με τον Αιγινιακό αποτέλεσε το “κύκνειο άσμα” για τον 44χρονο προπονητή, που είχε αντικαταστήσει τον Σταύρο Ψιμουλάκη. Δημοσιεύματα βέβαια κάνουν λόγο τώρα για το αντίθετο και επιστροφή του Ηρακλειώτη στην καταγωγή προπονητή!
Η ανακοίνωση του ΑΟΤ:
Η ΠΑΕ ΑΟ Τρίκαλα ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Γεωργιάδη και τον συνεργάτη του Αλέξανδρο Αλεξιάδη.
Ο Γιώργος Γεωργιάδης το διάστημα που ήταν στα Τρίκαλα κέρδισε τους πάντες με τον εξαιρετικό του χαρακτήρα, αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα υπολογίζαμε και η διοίκηση θεώρησε ότι θα έπρεπε να οδηγηθεί σ’ αυτή τη λύση.
Τους ευχόμαστε ότι το καλύτερο σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.








