Ολοκληρώθηκε σήμερα η μίνι προετοιμασία των ποδοσφαιριστών της Σπάρτης για την αυριανή (22/3, 14:00) αναμέτρηση με τον Κισσαμικό στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής της Football League.
Επιστρέφουν στην αποστολή οι Μπουντόπουλος, Μπανούσης, Φράγκος. Εκτός έμειναν ο Μουζακίτης (ρήξη χιαστού) και ο Χαδιάρης. Αναλυτικότερα, οι 19 ποδοσφαιριστές που ανακοίνωσε ο Σωτήρης Αντωνίου είναι οι:
Κραβαρίτης, Μελίσσας, Γκαλίτσιος, Κοτσαρίδης, Γιαννίτσης, Καρτσαμπάς, Παπαχρήστος, Οικονομόπουλος, Λώττας, Κατσίκης, Αναστασάκος, Ηλιόπουλος, Σιώπης, Ροβίθης, Αναστασόπουλος, Κορνέζος, Μπανούσης, Μπουντόπουλος, Φράγκος.








