Αναλυτικά οι δηλώσεις του 22χρονου επιθετικού στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας του για την αναμέτρηση με τη Θεσσαλική ομάδα:
«Είμαστε στεναχωρημένοι για το αποτέλεσμα. Κρατάμε το τελευταίο δεκάλεπτο που προσπαθήσαμε να γυρίσουμε το ματς. Αυτό το αποτέλεσμα στην έδρα μας σίγουρα δεν είναι αυτό που θέλαμε.
Πιστεύαμε μπορούμε να κερδίσουμε. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε, δεν μας βγήκε, φάγαμε τα δύο πρώτα γκολ. Μετά θέλαμε να κάνουμε ένα comeback, δεν έγινε, βάλαμε ένα γκολ…
Δυστυχώς ήταν ένα άσχημο αποτέλεσμα για εμάς σήμερα. Είχα ζεσταθεί στην αρχή με τα παιδιά και εγώ και ο Ρούνεϊ. Ξέραμε ότι αν γίνει κάτι θα έπρεπε να μπω. Ένιωσε κάτι ο Ρούνεϊ, εγώ ήμουν έτοιμος, ζεστός και όλα καλά.»









