Επειτα από τον Βαγγέλη Πίτκα και ο άλλοτε αμυντικός του Πλατανιά θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα των “Ποντίων”. Ο Ιντζίδης επέστρεψε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο βοηθώντας τον Απόλλωνα στην παραμονή στη Super League 2.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της, με τον Χρήστο Ιντζίδη για έναν ακόμη χρόνο.
Ο Χρήστος Ιντζίδης ήρθε στην ομάδα μας στην μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου και βοήθησε στην επίτευξη των στόχων που έθεσε η ομάδα μας.
Του ευχόμαστε να είναι υγιής και η επέκταση της συνεργασίας μας να στεφθεί με επιτυχίες.









