Ο προπονητής του Πανελευσινιακού και παλαίμαχος άσος του Παναθηναϊκού είχε την ευκαιρία να κατασκοπεύσει τον Κισσαμικό, που είναι ο προσεχής αντίπαλος της ομάδας του (15/01, 15:00-Μάλεμε), για την 10η αγωνιστική της Football League.
Ο 53χρονος τεχνικός είδε το παιχνίδι παρέα με τις παλιές δόξες του “τριφυλλιού” Μίμη Δομάζο και Αντώνη Αντωνιάδη.




