Ο λόγος για τον 17χρονο μέσο, Αντώνη Μολυμπάκη, ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα του Αγίου Νικολάου ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
Με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε ξανά στην οικογένεια της ομάδας μας τον Αντώνη Μολυμπάκη.
Ο 17χρονος μέσος αποτελεί ένα παιδί που γνωρίζει καλά τη φιλοσοφία και τις αξίες του σωματείου μας καθώς από τα τμήματα της ακαδημίας μας έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα. Στην πορεία του αγωνίστηκε στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, φορώντας αρχικά τη φανέλα της Κ15 και την περασμένη αγωνιστική περίοδο εκείνη της Κ17, έχοντας στο μεσοδιάστημα μια ακόμη επιστροφή στην ομάδα μας σε μια σεζόν που συμμετείχε στη Γ’ εθνική.
Του ευχόμαστε πάνω απ’ όλα υγεία και κάθε επιτυχία στη νέα σεζόν, με τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσει να δουλεύει σκληρά και να συμβάλλει ουσιαστικά στην προσπάθεια του συλλόγου μας για την επίτευξη των στόχων του.








