Πρόκειται για μία έδρα που έχει καταφέρει να περάσει και με μεγαλη δυσκολία μονάχα η πρωτοπόρος ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ πριν από 1,5 περίπου μήνα.
Ο Μανώλης Πηγουνάκης θα έχει ξανά στη διάθεσή του τους δύο ποδοσφαιριστές που απουσίασαν από το ματς με τη Δόξα Παχιανών, τους Ξανθουδάκη και Χαλκιαδάκη για να δυναμώσουν την ομάδα στην μεσαία γραμμή. Μοναδική απουσία θα είναι αυτή του Κελάκη που βρίσκεται σε ταξίδι στη Σλοβακία.








