Ο μέχρι και πριν από λίγο καιρό ταμίας της ΕΠΣ Χανίων θα συνεχίσει έτσι να βοηθά την ομάδα στην οποία ουσιαστικά έχει προσφέρει και παλιότερα, καθώς ανακοινώθηκε η ένταξη του στο ΔΣ.
Η ανακοίνωση από τον Κρ. Αστέρα:
Ο Αντώνης Καλαμαρίδης στο Δ.Σ. του Κρητικού Αστέρα
Η οικογένεια του Κρητικού Αστέρα είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επίσημη παρουσία του Αντώνη Καλαμαρίδη, το επόμενο χρονικό διάστημα, στο Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας μας.
Ο Αντώνης διαχρονικά, στήριζε και στηρίζει τον σύλλογο και ήρθε πλέον η ώρα, μετά και την απόλυτα επιτυχημένη θητεία του στην Ε.Π.Σ. Χανίων ως ταμίας να πάρει μέρος και στα διοικητικά του συλλόγου μας ο οποίος βάζει τις βάσεις για να πρωταγωνιστεί πάντα σε όλα τα επίπεδα.
Άπαντες στον Κρητικό Αστέρα καλωσορίζουμε τον Αντώνη Καλαμαρίδη.




















