Ο 22χρονος ακραίος αμυντικός, με παρουσία στα τμήματα υποδομής της ΑΕΚ, αγωνιζόταν μέχρι πρότινος στον Παναθηναϊκό Σικάγο.
Η ανακοίνωση:
Σε άλλη μια μεταγραφή προχώρησε η ομάδα μας αφού ένταξε στο δυναμικό της τον 22χρονο αριστερό αμυντικό Δημήτρη Μωραϊτάκη. Ο Δημήτρης έχει ξεκινήσει την καριέρα του από τους νέους της ΑΕΚ, έχει αγωνιστεί με το εθνόσημο στις ηλικίες κάτω των 17 ετών ενώ το τελευταίο εξάμηνο αγωνιζόταν στην Αμερική. Δημήτρη σε καλωσορίζουμε και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία με την ΣΑΝΤΑ μας!!








