Ο Μανταδάκης (ο οποίος γεννήθηκε στις 25 Αυγούστου 1990) αναδείχθηκε ποδοσφαιρικά στον Άρη Σούδας. Τη σεζόν 2007-08 αγωνίσθηκε στο πρωτάθλημα της Δ’ Εθνικής με τον Ίκαρο Μουρνιών.
Ακολούθησε η εμπειρία της Γ’ Εθνικής με τον Αστέρα Ρεθύμνου του Γιάννη Πετράκη την αγωνιστική περίοδο 2008-09 (4 συμμετοχές).
Στη συνέχεια συνδύασε σπουδές (στην Αθήνα) και ποδόσφαιρο αγωνιζόμενος σε Αθηναϊκό (Δ’ Εθνική), Θήβα (Δ’ Εθνική), Θύελλα Αγίου Δημητρίου, Αθηναϊκό και Άγιο Ιερόθεο.
Προ οκταετίας, το 2014, επέστρεψε στον Άρη Σούδας για να ακολουθήσει η θητεία του σε Μινώταυρο και Δόξα Παχιανών, στην οποία αγωνιζόταν μέχρι πρότινος.
Η ανακοίνωση της ομάδας της Σούδας αναφέρει σχετικά με την επιστροφή του Μιχάλη Μανταδάκη:
«Το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. ΑΡΗΣ ΣΟΥΔΑΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Μιχάλη Μανταδάκη.
Ο Μιχάλης Μανταδάκης οποίος την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο αγωνιζόταν με τη φανέλα της Δόξας Παχ. επιστρέφει μετά από αρκετά χρόνια στο λιμάνι και στην ομάδα που ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα και στη νέα ποδοσφαιρική περίοδο θα αγωνίζεται και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του για τον Άρη Σούδας.
Μιχάλη με χαρά σε υποδεχόμαστε και σε καλωσορίζουμε στον Άρη Σούδας. Σου ευχόμαστε ολόψυχα καλή αγωνιστική χρονιά, με υγεία και πολλές επιτυχίες σε ομαδικό και σε προσωπικό επίπεδο.»








